Stads luft e jobbigt!

Blev super nöjd med frissyren, det är lite september (artisten) framifrån men en egen påhittning bakifrån :)
synd bara att det blir en utväxt av det ljusa fina så fort men nu känner jag mig ung igen :)

FÖRE:


NU:





VA tycks ? blev jag nå yngre ???

Idag efter jobbet åkte jag till stan, handlade massa dricka o snacks till festen på öb, häst mat på lantmanna, stan- present till lillasyster, bytte williams skor, hittade vantar och ett bälte på lindex och en stickad klänning och ett linne på kaphal :)  häst skor på pegasus, och mat o blöjor på maxi!!!

Hämtade barnen och åkte hem - phu

korv o makisar till middag och idag har jag slutat me LCHF, och det var så gott med en hårdbrö macka :)))
58 kg, tycker jag är en bra siffra, har ju kommit under 60 som var mitt mål, kanske kommer att gå upp lite när jag börjar äta socker igen - tyvärr men men... nu ska jag njuta av att fylla 30 och inte tänka på vikten :)))

se så tror jag ska njuta av lite glass me socker i ikväll, som jag länktat ;)

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0