spännande dag imorgon!!!

Ja, imorgon blir det spännande för sandra gumman, 1:an... stora tjejen nu!  Hon har lite förväntningar bla, att hon ska äntligen få me sig egen läxa hem.... hon har ju velat att hjälpa william men det har ju vart lite för svårt ;)
Hoppas bara att hon inte blir besviken då hon inte får läxa första veckan :)

william börjar 3:an.... hej å hå vad tiden går!!!!


Idag så vaknade vi till ett mindre kul väder, det har nästan regnat hela dagen vilket gör rastlösa barn men det har gått ganska bra! Ellis har varit ute i perioder då det regnat mindre, han är ju en ute kille och viiiil bara ut, så lite regn dör man inte av :)

Jag har städat Hallen idag.... grus o damm, gamla skor och sommar skorna har åkt bort, rensade och kastade en hel del, känns skönt!!!  torkade fönstren och hängde upp fräsha gardiner :)  Nu känns det höstligt där ute, bara resten av huset kvar då :) men det kommer det me!!!

Kl 16 åkte jag o sandra mot vindeln, ridskolan väntade.... sandra var super duktig och silver snällare än förväntat :)

Nu har jag lagt ellis och william läser gonatt saga för tomas o sandra, vi har bestämt oss för att willaim ska läsa varje kväll innan sängen härdan efter.... han behöver träna, så en saga för sandra passar ju perfekt :))

Imorgon fm tror jag att om det inte regnar så ska jag o ellis ut i bär skogen, vi ska se oss om lite lingon, kan va bra att ha i frysen :)

sen ska det bli spännande att höra hur barnens dag varit oxå.... länktar!!!

Liiite jobbigt är det kanske att måsta börja stiga upp kl 7 igen... houva, men vi hade ju en mjukstart i morse med halv 8...... så det ska nog gå :)

Nä, kanske är det nått på tv ikväll..... skulle helst av allt vilja gå en promenad men inte i regnet!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0