Piss....

Fredag idag då.... det har varit en blandad vecka!!!

I tisdags så var vi ju på nolia och spanserade, kom hem me lite onödiga - jag måste ha grejer... men det blir nog bra!! ma o pa var där oxå och alla 3 barnen förståss :) sandra köpte sig en ny shal, wille inget och elias en klubba!!

vi käkade pizza innan vi lämnade umeå och jag lyckades hålla ellis vaken hela vägen hem - gött. så det blev kvällsfika för dom små sedan sängen och jag gick ut i stallet!!

Onsdag var vi ner till vindeln en sväng, sandra tog sitt andra hål i örat :) handlade och åkte hem igen!!!
Lunch.... på tal om lunch så är det ganska jobbigt att både laga lunch o middag var eviga dag.... länktar lite men bara lite efter att skolan börjar :)

Onsdag kväll ploskade jag 1 liter blåbär så nu är muffinsbaket räddat i vinter :)

Torsdag var en pissig dag.... surt på dåligt humör och nerstämd... och mina 3 gull ungar känner väl det och gör allt för att bråka o reta varann.... höll på att gå i tusen bitar!!  efter lunch så bestämde jag mig för att byta rum på elias och kontoret (williams gamla) sagt o gjort, elias sovde i sin nya stora bil säng i sitt nya rum.... duktiga kille!!

Vaknade kl 8 imorse och kom tassande.... underbara unge!!!

Ska nu väcka dom större.....

Idag har vi inga planer, sandra kanske ska rida och vi skulle ha motionerat lite oxå....vart dålig på det på slutet!

william åker på gokart tävlingar i helgen så morfar hämtar honom i dag.... synd det är såååå långt -vuollerim och luleå, annars hade jag gärna följt me men sen har vi MASSOR som måste göras hemma oxå - suck, så han får klara sig me morfar :)

ikväll vankas lax, sparris mm mmmmm.... TREVLIG FREDAG!!


WILLIAM PÅ PRISUTDELNING och lille bror e me!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0