Packat...

...har försökt packa idag, men med en liten vid min sida kommer jag inte ens ihåg vad jag packat ;)
men huvudsaken regnkläder och många ombyten är med för det ska visst inte vara så bra väder ihelgen...tyvärr!!

vi åker ju till övik på folkrace tävling hela, ne nästan hela familjen, sandra följer mormor o morfar till fjällen och får bli ompysslad lite!!  hon har packat och länktar!

lånar morfars husbil och tar med tält till william, och han länktar!! bara vi inte flyter bort dvs... då får han tränga in sig med oss!!

Målat lite vitt på huset idag med... nu är 3 'e sidan nästan kvar... fattas runt vårat sovrumsfönster och balkongdörren men båda dom ska bytas så jag ids inte slösa färg ännu på dom.... frågan är bara när vi ska hinna me det ??

sandra har ridit, vilket gick bra men hon trillade av dock i framskrittningen då han ruskade på sig.... ingen skada skedd.....

Elias pinkar på pottan så fort han är inne och naken, har han shorts händer lätt en olycka, derför springer han nu utan buxor när värmen tillåter :)

elias provar sandras.....jätte söt va!!



har precis lagat pasta sallad som ska me, less på hamburgare till lunch varje folkrace o gokart tävling....
vi tar vägen förbi ume stan imorgon då det är några saker som behöver inhandlas....

nä nu ska jag packa lite till innan sängen kommer,
TREVLIG HELG!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0