Måndags kvällen lider mot sitt slut....

Helgen gick i rasande takt!!!

Fredag så fick jag tillfälle o, shoppa lite i stan, hittade lite rea kläder åt barnen och ett par super snygga jeans åt mig.... har igentligen 100 par så om någon behöver ett par jeans så kan ni ju alltid hojta ;)

Hittade snygga höst skor åt sandra men valde att inte köpa då det nog är bäst om hon e me.....

sedan åkte vi mot övik, handlade lite på vägen och sedan var vi på banan, besiktade skruvade lite och gjorde iordning bussen för sovläge!!  middag grillade vi i senaste laget men det blev en sen kväll för dom små...
Jag sovde ju som vanligt heeelt kasst så det blev inte många timmar den natten....

lördag och 3 kval heat. 4, 2, 2, var mina placeringar och jag var nöjd.... körningen blev bättre o bättre och jag sladdade bättre o bättre :)  tomas drog till med  en vinst, 2'a plats och en 3'e...  bra jobbat!!

sen på em så drog vi in till övik o käkade pizza -gott!  sen var det banan hela kvällen med ett glatt gäng, jag o elias gick o la oss vid 23, och grabbarna kom in lite senare!

Ny dag och ett kval heat där jag knep 2'a platsen och totte blev styrd och kom in på 4'e plats... surt....
Tomas kom precis utanför final....surt, men så är det då det är över 100 herrar som kör, han kom ju ändå på 23 plats.... så det må ju va bra!!!

Jag var först in i c final... vilket oxå var surt... om det bara hade vart a o, b final hade jag ju hamnat i b final efter som det är runner upp... jaja, jag tog starten och körde vad jag kunde på denna sönderkörda bana.... men kom imål som 2'a....

Jag är mke nöjd, då jag inte hade några som helst förväntningar...amazon...och ringrostig... men som sagt - Nöjd!


stannade på lottas krog i nordmaling o käkade på väg hem... gott!  sent hemma och fy o blä för att packa ur bussen.... men med nästan allt inne så var det skönt att sätta sig o varva ner efter att jag snusat lite på hästarna!!




Idag så har det regnat heeeeela dagen, blä, men ganska skönt för då fick jag ta tag i lite städning, tvättning och renbäddning här hemma... det behövdes kan jag säga.... är inte klar ännu men imorgon åker vi nog på nolia och ser om det finns någe trevligt där!!

I em kom min lilla prinssesa hem oxå....   hon var förståss ridsugen så vi longerade silver oxh sedan fick hon rida barbacka alldelens själv oxh hon va såååå duktig o travade själv!!!!

nu har jag äntligen fått i säng alla 3.... oj, när skolan börjar.... hur ska det bli.... tror jag rymmer då :)
sen har jag sagt upp williams fritids plats, tycker han e så stor nu att han kan fixa morgonen själv o åka skolbussen.... då får han ju sovmorgon dom dagar jag jobbar :)

Nä, allt för nuet... nu ska jag mata magen sen tror jag det blir tv en stund.... jag o ellis sov ju till 9.50 imorse...hahahahaha.... puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0