Fredag!

Hej å hå... började som vanligt me sovmorgon.... rätt härligt att ha sommarlov!!!

sen blev det en blixt visit till vindeln, ellis mamma ringde och ville låna sandra idag :)

så vi släppte av henne i bodarna innan vi snabt var ner och hämtade ett paket från jotex, trodde jag hade klickat hem gardiner till hallen me tji fick jag, jag blev nog för snål i sista stund och tog bort dem från varukorgen.... för det var bara nya påslakan me i paketet!!

städa, damsuga o torka golven innan lunch och sedan bakade jag en kladdkaka utan mjöl o socker...smakade si så där! samt en daimkaka, bra att ha i frysen!!

Till middag så fixade jag grillat men det var bara jag och elias som behagade äta, william drog till vindeln, sandra hade inte kommit hem än och tomas kom senare hem från skogen så var det med vårt fredas mys :)

sandra kom hem och hon o ellis hade mys i soffan och jag fick lite tid till annat..... tomas var hem o åt och sedan åkte han till skogen igen! 

vid 9 gick vi en sväng till kent som fyllt 40 i veckan och grattade honom men sen hem igen eftersom sandra var hemma me sovandes ellis......

Nu väntar sängen, jag ska försöka ta mig upp kl 8 , haha imorgon, ska åka till skogen o hjälpa tomas plantera lite, farmor ska vara med barnen.
Go natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0