Bakdag!

sandra blev så super söt i sin nya korta frisyr!!!!
Läääääänktar tills jag får gå till frissan, vilket bara är någon vecka bort :))))

vågade klippa tomas i en fräsigare frisyr oxå, så det är bara jag som nu är ovårdad men snart så :=)


igår så städade vi lite grann och lekte en del, lite bråk och stoj blev det no oxå.....
på kvällen drog jag o sandra till vindeln, ridskolan väntade och vi hade me silver.
sandra var super duktig och det märktes att hon tränat i sommar :))

Handlade en massa innan vi åkte hem och du räddningen i dag var ju att sandras beställda ridstövlar han komma så hon stapplade stolt i dem nere på stallet :) att så lite kan göra en så glad!!!!
sandra glad - mamman glad!!!

hemma så var hon så duktig och tog hand om det mästa själv.
sen väntade kvällsfika och klippning och duch....



I dag så vaknade jag halv 9 då ellis kom krypandes men somnade genast om i min säng....hmm, andades halvfort så jag misstänkte att han hade feber.

Jag åt frukost i lugn o ro, började baka bröd och väckte dom stora.
bakade även kolakakor o super stora choklad muffins inför födelsedag....
hade gärna bakat mer men saknade indigrienser....

ellis vaknade strax efter 10.... torr o skakig, så där som man är vid feber, drack en massa o åt lite fil....
37.5 hade han bara men knäckt så.. js jag vet inte vad som e felet...
han låg på köks soffan hela fm medans jag dolade o städade bort...

Lunch och elias åt upp allt.... sen har han vart piggare, lekt på sitt rum medans jag satt på kontoret och sorterade papper.... fikade bulle o några kex till fika, sen gich han en stund till farmor innan maten.

Lasange lagade jag till la'familja vilket uppskattades!

pojkarna var ute en stund och jag o sandra gjorde stallet, hon red barbacka idag och var så duktig.... travade mke o tillo me på volt!!!

nu sover ellis och dom stora har jag skickat i säng men det lär nog ta ett tag innan dom funnit ro misstänker jag!

jag ska skita i allt nu och sätta mig framför tv'n tänkte jag... med hemma gjord socker fri GLASS....
jag är på socker avgiftning... fasiken vad det är beroendeframkallande...jaja, några kg kan ju få försvinna på kuppen oxå, hade inte skadat :)

har kommit på lite mer jag hade uppskattat att få i present.... typ presentkort hos massör!

nä, ha det gott- vi höres!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0