Bajs skottning!

soft morgon trots ellis vaknade halv 7.. vi låg o myste till kl 7 då vi väckte wille för skola!
frukost och sen torkade jag köks fönstren o bytte gardiner. Fick besök på fm sen lunch....

Lite mer städning och lite ute lek, varm macka till fika när wille kom hem, gott!!!

sen gick jag o ellis ut o började skotta hage.... lagade tacos till middag vilket var smaskens :)
sen har jag o barnen , japp alla 3 skottat bajs.... så nu är allt bajs borta och jag har stängt gräs hagen för detta år!!!!
 stoppade in en höbal så dom klar sig ett tag, vi åker ju bort i helgen så då slipper farmora bära hö!!!

tvättade håret i kväll och shit va konstigt o kort det kändes... behövde knapt nå shampo... ekonomiskt!!!!!

Imorgon ska jag försöka hinna en hel del innan jobbet :) men det förats är att gå en promena :)

Guuuu va jag länktar till kalaset som blir den 10 e, först familje kalas då vi firar min bror som fyller år på samma dag som jag och sen min älskade lilla lilla syster :) som snart är stor.... ne, det kommer hon nog aldrig att bli... ja mena jag vägrar ju att bli äldre så......

Jag hoppas bara att allt bjudet folk tar sig i arslet o släpar hit det så då blir det riktigt gött!!! men det blir nog fin fint!!

Nä nu bara babblar jag så nu blir det sängen nästa....... puss o kram, lingon dam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0