Alldelens för spännande!!!

Oj vilken tidig morgon det blev idag... sandra var över taggad och kom påklädd kl 5.30.... och var taggad, lite för tidigt kanske :) lillgumman blev förståss lessen då hon var tvungen att lägga sig igen.... men vaknade lätt kl 7 då det äntligen var dax :)

Ellis vaknade halv 8, och ville ha mys morgon i tv soffan, jag gjorde bort lite papper sen åt vi frukost och begav oss till lingon skogen, 1 timme lyckades jag hålla honom kvar där ute, men han ville gärna hem men 12 liter han jag hitta, så nu blir det att koka lingon sylt en regnig dag :)

rensade sedan alla lingon  och lite ute lek me ellis, middag sen mer ute med tömkörning av silver och sandra skrittade av, elias o william körde lite fyrhjuling och lekte i sandlådan.

Klippte lite gräsmatta innan vi gick in och fixade kvälls fika... ellis är super dålig på att äta nu igen och det resulterar ju i gnäll..... så bums i säng och han fick så klart ett utbrott, bara att vara stark och fortsätta med det som var tänkt!!!!  

william o sandra somnade nog på en gång efter sagläsningen :)

Nu är jag TRÖTT.... länktar efter sängen!!!!!

Gonatt!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, söta Sandra! Så ivrig på att börja skolan, vi får hoppas det håller i sig alla 12 åren ;) Kram

2011-08-25 @ 09:11:17
Postat av: Anna

Eller hur :)

2011-08-25 @ 10:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0