Tiden försvann idag....

Åkte o lämnade ellis på dagis, kl 9 och sandra skulle vara hos en kompis isf på fritids så jag dumpade henne där...
sedan åkte jag till vindeln på möte.....

handlade färg på färgaffärn.... lite glömt mat på ica (alltså, jag glömde handla lite sist jag handlade...)
sedan hem, kastade i mig lunch.... bäddade rent i våran säng och skruvade upp mörkläggnings gardinen...
mockade o lastade hästen sen åkte jag in till ridhuset o hoppade lite..... hämtade barnen på alla ställen....kastade ur hästen ur finkan o in i hagen.... lagade o åt middag sedan städade jag ur bilen o fixade det sista i stallet.... sen fick jag en ''egen'' stund så jag målade ett stooort skåp vi ska ha i sovrummet!!!

Nu är jag i soffan, har kvälls fikat för jag var hungrig ??   elias har somnat i min säng....NEEEEJ!!!  han som skött sig så bra hitils... ska han bli en ligga i mammas säng nu?? 
sandra kunde inte heller somna... det kliiiade överallt... tror det är grus i sängen ??  hmmm undra hur det tat sig dit ??   ja så hon har just somnat på madrassen på kontoret.... ja dessa barn!!!

elias har blivit så duktig på att prata.. eller ja, det beror ju på hur man ser det men han försöker att ljuda iaf :)

det blev vila från springningen ikväll... har lite träningsverk!!!  laddar för imorgon då har hästen vilo dag!!

Nog för ikväll.... hej, svejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0