Oj, nu var det många dar sedan jag skrev...

Men vi är iaf hemma från fjällen..... jag har jobbat lörda till söndag, vi grillade när jag kom hem o hästarna fick sitt efter läggdax av barn...sen kväll med andra ord, men va gör väl det då vi har detta super härliga vår vädret!!!

Man fattar nästan inge, 20 grader o soooligt!!  barnen o jag me vill bara slita av sig kläderna , jo man ska inte klä av sig för fort men hallå... nä det går inte att ha kläder i massor på barnen så ja vi får väl ta konsekventerna då oxå.....

Idag gjorde vi en utflyckt me fyrhjulingarna till kvarndamme o grillade korv till lunch, trevligt o gott!
Sedan red jag o sandra ut o hade lite härlig kvalitets tid tillsammans- lovley!!!

Grillat till middag idag me- mumma sen han jag gå runningen innan barnen skulle gå isäng - härligt!!

tomas är duktig o pyslar på me lite av varje, röjer runt åkrarna o spikar bräder runt det nya toa fönstret och lite sådana saker.... duktig man!

Såg det fanns lite mer krattning så det får jag väl ta hand om i morgon.... sandra ska rida på banan, vi skulle tydligen filma oxå - skoj!!   mer då.... ja, tvätta lite kanske och sedan ska vi ju leka ;) sista lediga dagen imorn efter ett lååååångt påsklov!!!

Nu sitter jag me lite kessela blandat me kanel o hallon..... ska försöka vara strikt me min diet nu ett par veckor!!
ska komma i badkläderna till sommaren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0