Ingen förkylning...

...vilken tur det kom ingen förkylning!!! det var bara helt vanlig energi brist sist jag sprang alltså :)

Jobbade natt, hem sprang runningen med PIGGA ben, fortsatte o skulle springa o hälsa på tomas som jobbar bara någon km hemmifrån.... det var över 3 km dit o mke uppför! så det blev över 7 km idag, dock gick jag lite för det är mke uppför på slutet.... känndes i knäna, så det var inte läge att pressa sig för hårt!

lunch, verkade silvers hovar och städade i sadelkammarn.... kastade mke gammalt skrot!! solong har vilodag idag!
duchade och lagade lax till matlådan som ska me på jobbet ikväll.....

buuu, får inte se mina barn förän på freda em..... ovanligt att vara borta från dem så många dar... ovanligt att jobba 3 nätter på rad!!! 

ja så nu vet ni vad jag pysslar me denna vecka :)  jobb och att försöka hinna så mke som möjligt på 5 timmar där i mellan ;)

nu måste jag dra... ska på apoteket innan jobbet!!!

tjaoooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0