Energi brist...

Gud hur jag är... jag blir ganska less på mig själv då jag aldrig kan bestämma mig hur jag ska ha det.... ni vet ena dagen tjatar jag om mat o andra dagen får jag äta hur mke jag vill.... ena dagen bryr jag mig inte om fläsket o andra dagen är det inte okej.... när ska jag bli vuxen... eller är det 30 års noja ??

jag har ju inte ätit LFCH (inga kolhydrater) i helgen då vi vart på hotell.... utan ätit det som bjöds på, vilket var väldigt gott.... på freda kväll blev det ........  lunch lördag - flygande jakop..... middag, 3 rätters med svampsoppa, ankbröst o potatis pate'....eller vad det nu heter och en efterrätt som jag missade för jag nattade barnen... söndag lunch så var det torsk o mos....

och att inte förglömma frukosten :))

sedan alla ostkrokar och godis påsen jag han trycka i mig för att det var lix kört..... ja ni vet... helt manisk blir jag om jag får äta.... idag oxå så har jag inte kunnat låta bli att stoppa i mig onyttigheter.... så det är verkligen PÅ eller AV.....   varför ????

Kort sammanfattning av helgen....... snälla barn (förutom att sandra fick ett utbrott på lörda fm då hon vägrade äta... hade knapt ätit någon frukost heller o sovit mindre.... ja ni vet) ....lite sömn, haha...... mke bus.... god mat....  shoppade en jeans jacka...... hotell myyys helt enkelt!!!!

nu har jag plågat mig själv och sprang mina 4 km.... måste springa mer i veckan.... hitta tillbaks till löpningen... dock var det ganska geggit..... men men det torkar väl så småningom!

baka bullar o kladdkake muffiins, torka fönster o byta köks gardiner, sätta upp mörkläggnings gardin i sovrummet, damsuga övervåningen o källaren, deklarera är lite av det som står på min att göra lista i veckan...

nu ska jag ringa in barnen för kvälls fika o nattning!!! kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0