En bra söndag!

Det känns som om jag hunnit me mke idag....

Fått in det målade skåpet i sovrummet.....fått dit knopparna.... målat på insidan skåpet.... tvättat.....såt lite paprika,tomat, ciili.... planterat om en orkide.....lagat tunnpankaka till lunch.....dammsugit....vart till vindeln o handlat o ätit skräp mat..... haft mormor o morfar på blixt visit..... mockat o ridit när regnet avtog på kvälls kvisten....

Mätade föresten dit jag sprang igår......haha, det var visst 8.6 km.... faaan va bra jag är...pepp pepp!!!

måste bara hålla i detta nu.....ut o kut.... nja, inte nu!

Imorgon kanske!! 

iveckan blir det mke jobb.... o mke att göra innan vi åker till fjällen nästa vecka!!!  länktar...


min fina orkide som äntligen blommat om efter många år av dala......


mina goos bullar jag bakade i torsdags....
Hoppas eran helg vart bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0