wiiiiii....

......tycker faktist att jag är lite duktig idag då jag äntligen kände mig peppad för att springa min efterlänktade mil....  det har ju varit ett mål att orka springa så långt o idag hade jag faktist bara tänkt att springa 5.8 km, men när jag sprungit 3 km o var där jag skulle vända känndes det helt okej i benen osv... så jag sprang på :)

Inte nägon räser tid direkt men sprang lite intervaller för att få upp flåset o sen lunka för att hitta pulsen igen - härligt.... nu på slutet har det inte känns någe i benen när jag sprungit 4 km, men det gjorde det idag :)

känns det ok i kroppen nästa torsdag blir det en ny mil då :))))
har det lite körigt nästa vecka med massa extra jobb (el byten igentligen) så det får bli som det blir med träningen då!



det blev jätte bra i köket då jag möblerade om lite igår :)
nu håller jag på att packa, för så fort karln kommer hem så drar vi mor skellefteå, en hel helg att bara umgås med barnen o varann..... välbehövligt!

å andra sidan hade det varit välbehövligt att vara hemma o städa bort ute inför vintern...men men det kanske hinns me det oxå :=) annars det som göms i snö kommer fram i tö.........


så nu vill jag bara önska er alla en riktigt härlig helg så höres vi framöver!!!!!!


elias nya lekplats....

kram på er!


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Tror du jobbade den dagen men nästa gång kommer vi förbi!!

2010-09-17 @ 14:02:00
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: ida

Vad duktig du är systeryster! :D Ha de så skönt i skellefte och passa på o vila upp er! Kramar

2010-09-17 @ 19:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0