Tror jag fyller år idag...trallala lala...19 var det va!!!

Då var den här, den stora dagen som man såå länge väntade efter då man var mindre.... presenter o tårta o massa saker : bortskämd!!!  jag vet, alla har det inte lika bra, men nu hade jag det :) o väldigt glad över det är jag!!!

Idag är det inte lika spännande att fylla år, 29, neee bara ett år kvar till 30... är man vuxen då man är 30 ?

Sandra därimot är glad över att det är min födelsedag, william o hom sjöng lite i morse för mig , dock inte hela ja må on leva, men glad , ja det blev mamman :)

Elias är på dagis själv idag.... jätte konstig känsla... så liten kille, alldelen själv, sorig dessutom... äta o sova borta.... jag har bara ringt 1 gång o kollat, då hade han nog iaf somnat :)
lilla vännen som håller på att bli så stoor...... kanske dags att skaffa en till - NEJ, jag skoja bara :)

Trots förkylning i min kropp (betyder vila från träning ett par dar..) o min stora dag så har jag grejat på här hemma,målat trappan, börjat ta upp potatis, börjat rensa i trädgårds landet, dammsugit o torkat golven inne, samt tvättat lite.
nog för att soffan hade känns härlig o lägga sig på när förkylningen härjar på i kroppen....men...

nu ska jag byta kläder från mjukisarna o sen åka o hämta alla barn på skolan, sen drar vi till vindeln.
Bvc besök står inför dörren för Elias.
Sen ska vi käka pizza....
Ikväll blir nog kanske en lugn mys kväll framför brasa o tv :)

Happy day!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0