Staan!

Sitter på kornvägen, just hit komme efter en halvdag i stan...
william har varit på lassa o kontroll. har inte fått veta provsvaren men annars såg det ok ut.... börjar ju gått 3 ½ år sen vi avslutade behandlingen, hoppas hoppas är allt vi kan göra at det inte kommer tillbaka denne hemska sjukdom.

sen åkte vi pp på biltema för att köpa några till konsoller till williams blivande skrivbord. sen på sko kanonen o där hittade vi ett par höst /vinter skor till killen samt et par fodrade stövlar till lilla elias......

Godishuset var nästa hållplats.....ojojoj....inte bra, nästan lite ågren över att påsen blev RIKTIGT full.... suck, men vi får ha som mål att den ska räcka längre än i helgen..... hmmmmm..... ja ja, man måste väl få njuta lite oxå inte bar hålla på o pressa sig själv :)

Lunch på max, stora killen påpekade att han skulle ha en vuxen hamburgare, då han var stor nu o hungrig.... shitt, det börjar kosta nu, säger jag bara!  jaja, jag orkade inte hela mitt mål o inte riktigt killen heller men klart han måste få känna sig stor :)

sen tog vi k-rauta till sist o köpte en skiva till skrivbordet.....

så härligt att vara me william i stan, inge tjat o gnat.... kunna prata ordentligt o skratta ikapp.... lyssna på hög musik i bilen o sjunga me..... kvalitest tid :))))

jaja, nu ska jag gå o mysa en liten stund me honom i sofan innan jag drar till jobbet o stora killen ska vara själv en stund innan tomas kommer o hämtar honom för hemfärd.

imorgon blir det pepp pepp pepp.... ska försöka mig på en ny mil om det inte spö regnar..... pepp pepp, jag behöver pepp :)) 

Ha en fortsatt bra onsdag!


Kommentarer
Postat av: Linda

Skickar lite pepp pepp pepp :) Du är så duktig, Anna! Kram

2010-09-22 @ 21:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0