Sä där ja...

....då var man mätt i magen efter all smörgås tårta, kladdkaka osv :)

Jag o Patrik fyller ju på samma dag (den 2'a) o ida idag, 1 vecka senare .... (hur tänkte du igentligen mamma ?)

så iår tänkte vi att vi kör en gemensam fika, lix samma människor som ska komma o svårare med åren att hitta en dag då det passar alla.... så det var en bra ide av mig tycker jag ;)

Jag fick mina försenade presenter, blommor, halsband o pengar :)

William var idag oxå till tandläkaren, han har väldans trångt i munnen ,tandställning är nog ett måste i framtiden (tomas hade räls i unga år o jag hade 'gom' ) vi får se om han måste dra någon tand om han inte tappar någon snart.... återbesök om 6 månader (tydligen ändå inte akut...)


Nä nu dax att slita sig från tv o datorn för att leta reda på lite fina kläder åt barnen, det är nämligen fotografering på skolan imorgon.... det var visst klänning o skjorta som gälde.... 

Tjinge ling /imorgon fredag o myys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0