Lördag!

Tur jag typ motionerade hela onsdagen så jag inte får abstinens av att inte röra mig nu när jag är så förkyld....
det blev ju trots allt 6.7 km snabb promenad, 1 timme med vagnen senare + en ridtur :)

I går fick jag oxå turen att motionera 2 hästar innan jag åkte på jobbet, japp, nu var det slut på sommarlov o kanske man får lite lön igen :)
Visst, promenader på jobbet MEN  inte i det tempot att det ger något, men att röra på benen lite i höst solen värmer :)
Trött o snuvig... : orkeslös!!!!   skyller på att barnen börjat skolan då kommer alltid den första förkylningen.... hoppas bara att det lir den enda (or not!!!) men hoppas kan man ju :)

William min skatt har varit i umeå idag o 'tävlat' med gokarten, duktiga lilla kille!!!!
Sandra har varit på kalas i hällnäs, så jag hämtade upp henne på väg hem från jobbet, nu väntar middags lagning- det blir kyckling o potatisgratäng, zaziki o kanske bröd o en sallad till - lördas myyys ska jag ha ikväll med popcorn o massa gott :)
kanske ska vi gräva lite mer potatis först bara :/

lite bilder här på bloggen hade kanske suttit fint snart..... men va..... är ju jobbigt att ladda över från kameran :/ or . not!!!! den som lever får se :)

TREVLIG LÖRDAG PÅ ER ALLA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0