Känns i armarna idag!

Igår så flyttade jag äntligen upp kontoret på willes gamla rum, ska bli sååååååå skönt att få lite större garderob nere i hallen, vi behöver verkligen det!!!!

så städ, bära o packa ner o upp bestod min dag av (+ matlagning o barnskötsel då)  sen på kvällen åkte jag o provade på boxning.... det var annorlunda, kul o svårt att få till slagen.... men det känns i armarna iafall :)

en klase vindruvor o tv efter en skön duch.... sen blev det en tidig kväll!!!!



idag blir det en rejar dag... men börjar bli ganska van!

Först till hällnäs o lämna lilleman.......hem igen .   hemma 2 timmar innan jag drar till vindeln för personal möte...
hemma kanske till 16. - 16.30, hemma i typ 3 timmar sen åka ner till vindeln för att träna ;/  o hem igen!!!!


bara 15 mil idag då :)

nä, nu ska jag göra lite nytta innan jag drar i väg.....kontoret väntar på mig idag!

Ha en fab. MÅNDAG!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0