Godmorgon!!!

En ny strååååååååålande dag, ser låvande ut :)

vad kan göra en gladare än solens strålar på morgonen ?

DET ÄR FÖR OSS SOLEN GÅR UPP....

Elias har börjat vakna tidigare på mornarna, vilket inte gör mig så mke, 6.50 hörde jag hans joller börja
sötingen där.....  vi hinner så mke om man kliver upp i tid o inte sover bort halva dan, nu är det desutom så mörkt på kvällarna att man inte kan vara ute o härja till mitt i natta.....

idag står sätta upp gardiner i sovrummet o lite annat pyssel innan jag ska skjussa barnen på dagis sen jobb nere på ridskolan.......

så hoppas ni har en trevlig mitt i veckan onsdag

kram kram


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

God Morgon på dig med! Sol i storstaden idag med...och jag är såååå nöjd med Ozzy!!!!



Ha en bra vecka!

2010-09-08 @ 10:16:34
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0