Fredas myset kan strax börja ;)

Igår så var vi internett lösa, vilket alltid inte känns bra!
hade tänkt betala räkningar men slapp iaf det :)  gud så beroende av nätet man blivit!!!!

2 nätter på rad, är inget vanligt, ganska jobbigt o lite tid i mellan passen....
hemma vid 10 tiden igår o skulle åka 3 igen, så det enda jag han göra var att springa.... kände mig ganska tung i benen så jag bestämde mig för att skippa milen.... det blev 'bara' 6 km men med lite bättre tempo (hoppas jag :)
duchade o käkade lunch..... sen var jag så trött för det hade blivit mindre sömn på jobbet så jag passade på att luta ikull mig ½ timme i soffan - skönt!  sen lite små pyssel innan kl blivit 3 så då var det bara att åka igen....

Idag så stannade jag till på gymmet för att träna när jag jobbat klart....  kändes både och.  nyttigt o bra, men skulle vara kul om man var flera så man kunde snacka lite oxå.... sprang ca 20 min på löpbandet oxå!
Handla en masssssa mat, hem, färga håret, damsög, torkade golven, lite lunch, plockade här o där, duchade, drog bort sängkläderna...... innan jag snodde o hämtade barnen från dagis.... mina älsklingar som jag älskar sååååå mke!!!!

vi kom hem o dolade på samt bakade hemmagjord pizza  o egen pizza sallad - MUMS VA GOTT DET BLEV!!!!
Alla barnen åt så dom nästan sprack :)  ja me!!!

nu åker killarna lastbil, sandra är med mig o jag ska damsuga övervåningen samt sätta lite rena sängkläder i sängen innan vi tar fredasmys med idol :)

Kramar!


Någon som vet någon som vill köpa en gård ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0