Belgian Blue potatisar!

Jätte stora o fina potatisar har vi i år!!!
Tänk vad lyckligt lottade vi är som kan sätta vår egen potatis, slippa bära hem från affären o billigt oxå.
Jag tycker det är lathet om man inte ids ha potatisland hemma om man kan :) men alla är vi ju olika o prioriterar olika ;)  (bäst jag skriver så så ingen tar illa upp!)

Ja, som ni förstår så har jag o elias gräft peren idag, sandra är en inne katt o tomas en skogs mus...
William har inte kommit hem än utan är kidnappad av morfar.... läxa väntar då han kommer hem, kanske derför han inte riktigt vill söka sig åt detta håll.....

När jag är så här förkyld känns allt så tråkigt att göra, kan lixom inte ta för mig nånting.... o idag ska jag ju på jobbet senare så då blir det lite som att man bara går o väntar på att klockan ska rinna iväg...
men imorgon hoppas jag att det känns bättre ;)
då har jag mke på min göra lista!!!



nä, bäst att sätta plattan i mattan....

föresten, har ni stora potatisar i år ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0