Träningsvärk.se

Onsdagen gick som på räls, red 3 hästar ordentligt, sjukt jobbigt för mina ridmuskler.....
sen gärnet på gymmet o sprang i 30 min- ja jag vet, jag är inte riktigt klok :)
slängde i mig middag o sen på stallet igen för att ha lextionerna..... hem o sova....

torsdag så åkte jag halv 12, farmor var barnvakt o jag drog till stan för att shoppa :)))))
hittade massa grejor som stod på listan, mest till barnen men även 3 saker till mig, mjukisar, en hood o en kjol!

sen middag men mina bästa tjejer, lina ,johanna o , maja :)
kl  21, var jag på ica maxi för att storhandla.... det var skönta att vara där så sent, typ 20 pers till, så trängsel var det då inte :)

hemma seeent o inte isäng föränn vid midnatt..... 

ellis vaknade halv 7 som vanligt o jag hade gärna önskat han sov till väckaren ringde , MEN vi fick en mys morgon istället, tog honom till min säng o efter en liten stund kom william oxå upp, o vi ropade dit sandra oxå :) så vi hade lördas mys i sängen på en freda :)))))

skickade barnen på skolan sen gärnet till vindeln, ellis fick vara med mormor en stund medans jag var på gymmet o pressade ut svetten..... nu skutton ska mina kg på magen BORT!!!  30 års kris är det!!! japp, herre gud , om det är så här svårt att bli av med dem innan 30 hur ska det då bli efteråt????  ;)

hem o äta lunch sen lille man sova, då duchade jag sen la jag mig på soffan o sussade gott 1 timme.... välbehövligt  :)

william o sandra har kommit hem o inte alls varit överens utan bara bråkat o skrikigt åt varann.... märks att dom oxå behöver helg o sovmorgon !

ihelgen blir det fortsatt att toa renovering- hatar igentligen att renovera , flyger skräp överallt o det ser ut.... gaaa, sen att resultatet blir bra, det var ju en annan sak!

sen blir det lite ridning oxå i helgen om jag nu kommer ifrån mina barn ;) men det ska nog gå att ordna.... på någe vis :)

TREVLIG FREDAGS MYS PÅ ER MINA VÄNNER!!!!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Trevligt att vara här inne! Man blir nästan matt av dina energiska dagar! Du är duktig!

Ha de!

Kicki

2010-10-23 @ 07:00:36
Postat av: Anna

Härligt att ha dig tillbaka kicki :)

Ja att sitta still är inte min melodi ;)

kram

2010-10-24 @ 10:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0