På bättringsvägen....

Ja det börjar klarna iluften här hemma.....snor bakterierna o,gamm hostan är fortfarande insnylltade  i andningsluften ;)

Men killen är mke piggare, jag oxå :)  snoret har börjat rinna, vilket är bra för då kommer det ut....
ellis hostar mindre på nätterna, jag hostar dock upp mina lunger.... men men.... 

idag på em var vi tillome ute en stund... jag skulle kärra bort det som inte blåst bort av kvistarna jag ansat   här i början av veckan....  svettig o anfådd bara att hämta skottkärran..... så mke av att springa min mil ;)

Nu har jag slutat springa.... det ska vara kul.... inte kallt o jävligt o kännas som om lungorna sprängs för att luften är kall..... nä si, dom kg jag inté kunnat springa bort nu dom får nog hänga me hela vintern....tyvärr!!!

Men kanske lite mer ridning i vinter så jag får tillbaks lite ridmuskler(ben o mage o axlar)  rider man inte så förstår jag att man inte kan fatta hur man kan använda så mke muskler som man verkligen gör.....helt otroligt... det känner jag efter varje gång jag ridit ordentligt ;)

I morgon blir det en lugn fm sen drar jag o killarna till vindeln, sandra stannar o sover över hos farmor...
jag drar först o klipper mig!!!!! JA DET VAR MINST 1 ÅR SEDAN JAG VAR HOS FRISSAN SIST... om inte längre sen...  ska bli så skönt.... nej jag ska inte bli kort hårig bara lite finare!!!!

william o ellis ska sova hos mormor o jag o tomas ska få en egen kväll i umeå i goda vänners sällskap!!!!!

Så nu ska jag fortsätta glo på tv o kanske äta någe onyttigt...eller.... hmm, skulle vi gå upp eller ner ???

Ni får ha ett trevligt slut på arbetsveckan.... imorgon är det helg!!!!

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0