Klubbtävling!

Gu vad härligt det var att hoppa lite idag, det var klubbtävling på klubben så jag passade på att hoppa max lite el, både i 90 o 1 m, eftersom det var försat gången jag hoppade honom o andra gången jag red hono hade jag väl inte direkt några större förväntningar förutom på min egen ridning då..... lite ringrostig men det gick SUPER. är jätte nöjdo nolla i båda :)  lite svårt att hitta växlar på ny polle men jo....jag tar gärna hem den hästen ;)

Igår på husvisning gick det väl bra .... men vi får väl 'a se.... är en till fam som oxå är intresserad att komma o kolla!

Middag o några glas vitt känndes som en efterlänktad sak igår......hög mysfaktor :)

Nu ska jag fixa någon middag.... blir röding o pären....  sen blir det nog slapp i soffan o i detta höstrusk känns det ok!!!!

hoppas eran helg har varit bra.... det har min!!!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0