Ingen insperation...

Nä,måste vara den mörka hösten som kommer sig smygande inpå kanten.....

Igår var halva dagen super, andra halva kunde vart bättre....  länktar inte tills sandra blir tonåring om jag säger så.....

Imorse vaknnade både william o,sandra självmant innan väckaren ??????
kanske berode det på den spända frväntningen som komma skall efter skolan... william ska nämligen få ta med sig simon hem o sandra åker till Ellie efter skolan :))

Jag o ellis var till vindeln o handlade eller han ville (jo han sa det!) vara hos mormor en stund.... men han var ganska trött.... jag kollade tempen då vi kom hem o han hade faktist 38.3, liten...... lite mindra lunch passerade strupen o nu sover han gott.....

vi satte igår ut annonsen på vit huset, 2 har redan mailat o en familj ska komma o kika imorgon.....  det skulle vara såååå perfekt om dom flyttade hit, jag kan bara hoppas :)


Ja ja, ikväll blir det fredas mys för hela slanten!!!!

kram på er! 

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

..haha harreligen hur många husäger ni??!

2010-10-03 @ 14:07:48
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Anna

Alldelens för många Lisa ;)

2010-10-03 @ 15:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0