Helg myyys!!!

Måste bara säga att denna helg gått i barnens tecken o massa familje mys....
igår så blev det legobygge för fulla muggar tillome ellis va me i källaren utan att förstöra :)
sen när lill killen snarkade så blev det chips o idol en stund innan sängen även kallade på dom äldre...

imorse hade jag ju hoppats på sooooovmorgon men icke..... ellis började redan 6.15 zzzzzz

jag o barnen myste, pysslade- det blev toarullsgubbar o prinssesor, mke fina.... kort kommer så småningom :)
vi var även ute på fm o åkte bob o skottade lite snö.....


efter lunch tog jag med mig en glad sprallig o förväntansfull sandra, vi åkte till stallet o red!
sandra fick låna lillen o red först, travade mke o var jätte duktig!!!!  det märks att hon utvecklas o lär sig saker, blir modigare osv....   har hänt jätte mke sen hon red sist :) hon travade jätte mke o red hela tiden själv :)

jag red petras häst cha-cha, lite springig, hängig i munnen men en stor trav o härlig galopp, hon kommer nog att bli fin.....

så nu länktar både jag o sandra efter våren så vi får köpa oss någon fin häst att rida på o tillsammans :)

hemma så stoppade jag hästtjejen o lill killen i badet medans jag duchade, sen var det middag i fokus.... shit va hungrig jag var.... vi grillade iaf o till det serverades strips o beasås o sallad :)

nu smällter vi maten, jag surfar lite, wille o sandra leker o ellis busar i kapp me telitabius  ......
strax väntar efterrätten med glasstrutar o chokladsås o strössel :)   sandras val!!!!

ja,ja nu vill jag bara önska er en fortsatt härlig lördag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0