En super bra helg!!

Gud vad jag känner mig glad efter en underbar helg......
Det går nog inte att beskriva med ord men jag ska försöka :)

Fredagen avslutades förståss med fredas mys, efter lillebror gått isäng så tog vi fram spel å åt gosaker så vi sprack!!
Lördag så hade vi mysig frukost tillsammans innan vi åkte till vindeln ,jag o barnen...
jag dumpade ellis hos mormor, william me morfar o sandra hängde med mig på stallet!
jag hjälpte sandra först så hon fick rida lite på karras o sedan pyssla en massa medans jag fixade med max som jag har ridit på hoppkursen för Li Krog.
sen tittade vi en stund på dom som red o fikade på läktaren, jätte mysigt!!!!

sedan när jag red var jag orolig att lilla fröken skulle bli less men OJ VA HON BLIVIT STOR...
Hon var så duktig, vi red ju ändå i 1½ timme...hon hade med sina barbi dockor o sen tittade hon lite på när vi red samt tittade på film.... jag var så impad o stolt över att hon skött sig bra!!

sen åkte vi o hämtade lillebror o pizza, järnet hen o käkade.
Tomas hade haft hjälp här hemma med att juta på toan, så nu ÄNTLIGEN är det gjort!!!
Men jag hade ju min lördas kväll räddad - städa..... suck men så äre!
sen skulle vi avsluta med att basta..... så jag o sandra började o tomas skulle ''bara'' åka upp på mårtsbränna o låna en beck film...vi bastade, å väntade, svettades....men inte kom det någon karl.... så tillslut duchade vi o gick upp, jo då det var ju klart ,trots att det var det sista jag sa - kör inte av vägen för det är halkigt!!!

Haha, det var bara liiite , inget hände med bilen som tur va!!! men visst är det väl typiskt...
lite drag hjälp så var han uppe!!

jaja, sen så kom grannar förbi och åt massa gott o beck var bra!

Idag söndag har jag fått en egen dag efter en mysig morgon tillsammans.
stallet o hästlukt har präglat min dag.
william har varit i älgskogen me morfar....  sandra har varit på 6års kalas.
lillebror har haft en heldag med sin far vilket kag tror dom båda uppskattar :))

Tog med mig william hem från vindeln, sandra hade kompis hemma o vi lagade middag sedan så fick jag egen tid med lillebror för dom stora drog på innebandy med pappsen..

så var den underbara helgen.... för den trötta gråtande diskutionen vi hade med en ung fröken innan läggdax den vill jag hälst glömma, övertrött kallas det nog!!!

HUR HAR ERAN HELG VARIT??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0