dålig...

...på att blogga,men som sagt snoret rinner, inget är roligt numera.... känns bara piss, blåser o stormar om vart annat.... kallt ute o varmt o mysigt i soffan framför tv'n.....oändligt mke tid över då inga hästar finns på gården....är väldigt rastlös men kommer inte för att göra någe annat tråkigt som att städa.....jo, jag gjorde ett ryck i går då jag kom hem...damsög städade undan o torkade golven dock är det jätte tråkigt att göra det i vårat hem för idag syns det inte!!!!!

Har en man som är väldigt duktig på att inte se saker o ting....3 barn som e ouppfostrade fast det enda jag gör är o tjatar.....  men bara att gilla läget o tänka att barnen blir ju större....mannen därimot går nog aldrig att dressera!

i kväll väntar jobb... känns inte så roligt med tanke på min frkylning som nu endast varat i 5 dar... men hoppas på förbättring för varje dag som går..... ellis snor har nu börjat bli mer grönt o fast så det är ju bättre men svårare att få ut ur näsan....

Det var väldigt trevligt o guld värt att få gå ut o käka i fredas.... super god mat var det på tc :)
vi åkte hem strax efter 11 då min gamla chaför ville hem....jag hade förståss gärna velat stanna ett tag till;)

Ridturen på lörda morgon förgylde min dag :)

TVspel står på menyn nu för fullamuggar.... jag köpte ett nytt lego till xboxen o det var verkligen bra!!!!

nä,nu har vi käkat lunch...spagetti o köttfärsås.... barnens favo!

nu ska jag göra ingenting ett tag till innan jobbet nalkas....

hoppas eran helg varit bra,kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0