snöstorm!!

Japp, då var det snöstorm idag då..... en inne dag med andra ord....vi är som en tjock inne katt, bara ligger o myser i värmen o tittar ut genom fönstret ;)

lillebror ligger o sover sina sista minuter, sandra ser film, jag framkallar kort- eller skickar efter heter det väl... sen väntar jag hem wille som morfar skulle plocka upp på vägen... emn man vet ju aldrig vad dom hittar på ;)

känns inte så kul att åsta sätta sig i bilen i kväll- det är ju onsdag o ridlektionerna... känns faktist skönt att det är teori- har kopierat en stor hög me papper, dom ska nämligen få ett litet oförberätt test på massa nyttigheter som jag tyckr dom borde kunna :)

imorgon är det först personalmöte sen väntar skellefteå :)))

allt för mig- tjao!!!


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

vänta har vi möte imorgon... bra att du sa det!

2010-11-10 @ 14:27:07
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0