Hej hopp!!!

Att jobba i helgen har gått tungt....dels så är jag förkyld o det gör att jag är TRÖTT....suck sen har det varit magsjuka på jobbet vilket inte gör det så trivsamt....men smällar man får ta!!!!

det var skönt att komma sig hem till min underbara familj iaf i går kväll....hoppas hoppas bara jag slipper kräksjukan.........

idag har det varit en lugn dag, jag o ellis har dammsugit lite o tvättat massa kläder, sen har vi myst o lekt :)
på em då barnen kom hem var vi ute en timme-10 grader...brrrr tyckte ellis.... men vi lyckades oxå hugga en ute gran som vi  ska sätta ljus i så det blir lite ljusare på gårn :9

middagen bestod av torsk, potatis o äggsås, vilket ellis inte tycker om.... han är ingen fisk unge(än iaf..) men vi andra älskar det!!!!

Nu är mannen på rymmen som vanligt, sandra pysslar med sina klipp dockor, jag o elis är på kontoret o ''leker''
william bajsar..... japp!!! hoppas bara att han tryckte i sig för mke middag så han inte fått magsjuka från skolan.... men det får nog kvällen utvisa.....'suck'

planen var att ida skulle komma o hälsa på i morgon em, så jag hoppas vi är friska :)

beställa kort är snart ett måste.... känner att datorn håller på att bli överfyld på kort.....hmm, men det är bara det där att börja....idas..... ja när ska man ta sig i kragen ???

Hoppas er måndag har varit mer intressant än min......skulle velat på gymmet idag o hade ju barnvakt o allt och om jag inte orkar då är det någe stort fel.....dumma dumma förkylning!!!!!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0