Hej hallå...

Onsdag idag då, ellis har blivit snorig...typiskt!
igår var det en lugn mysig dag med inget inplanerat- skönt!
jag gick o mötte tomas med ellis ovagnen o igår em, var skönt o uppfriskandehan dock han jag inte så långt jag velat men 3 km får man väl vara nöjd me....

Tomas tog william o hans kompisar o drog till stan för att käka på max o spela lacerdom, ett försenat kalas för killen...han den stackarn fock inget ha då han fyllde i sommras....så detta var efterlänktat och roligt!!!!

sandra var en stund hos farmor sen myste vi resten av kvällen....

Gu va lat man kan bli......  tror jag sett tv dom senaste veckorna varje kväll..... saknar att gå ut i stallet....

jaja, nu ska jag ägna lite tid åt barnen...det var visst tatueringar som skulle göras....
sedan åker jag till vindeln o hinner klämma in lite träning innan midda me mamma väntar sen ridskolan o jobb!!!

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0