Härligt....

.....så helt underbart att få svettas på gymmet igen.... både igår o imorse efter jobbet.... dock hade jag redan tränings värk imorse men det svettades jag bort idag eller ;)

det är sååååå skönt att få träningsvärk för då känns det att musklerna fått jobba lite!
skulle bara kommit åt magmusklerna lite mer....alldelens för lite ideer, någon som har några grymma tips?


sen när jag kom hem idag åt jag o,stora killen som inte hade någon feber idag men var hemma ändå ,lunch.
sedan började jag med rummet o storstädning o gardinbyte där.... bliiiir sååååå fint ;)

sen hanns köket nästan me oxå.... bara lite fin o små grejs kvar där men gu så skönt att ha det gjort!!!! 
nu är det bara källaren o willes rum samt hallen kvar.... tänk att bo i lägenhet o bara ha två rumm o städa.......fyyyyyyyyyyyyy va hemskt ;)

Lagade kyckling o klyftpotatis till middag, sen efter maten så var det lite kaotiskt....

Sandra o lillebror höll på att bråka uppe om att han inte skulle få vara på hennes rum...hon smäller som vanligt i dörren hela tiden, o jag fförsöker sära på dom två flera gånger. 3 gången så öppnar lillebror dörren o när sandra kommer rusandes så smäller han själv igen dörren o sandra hinner ha pingret i vägen....

Blev en riktig skåra i pekfingret....fy, frågan var bara om det behövdes sys eller inte... vi pratade förståss me sjukvårdsupplysningen men dom tyckte vi skulle tejpa ihop det. så vi har strippat ihop det o hoppas på att det blir bra.....stackars liten.....  vi får förståss hålla koll på det inatt så det inte börjar blöda eller dyl..

Nåväl sen åkte jag o wille på utvecklings samtal på skolan o den duktiga 8 åringen sköter sig bra i skolan :)

Nu sover dom små (ellis var mke trött o gnällig i kväll.... lång dag me lite sömn på dagis)
Tur han ska va hemma me mamma imorn :), vi ska för den delen få gå till ulrika o tjejerna o käka lunch imorgon - det kallar jag lyx!!


Jag är t r ö t t , tror det blir en kvälls macka...nä nu kände jag att jag ska koka ägg...mmmm äggmacka!!!

Imorgon är en ny dag - FREDAG O FREDASMYS- kärlek

vad ska ni hitta på i helgen?
vi har lite olika trådar som drar i oss.....   50 års kalas i ume som inte lät alltför lockande men kenske ett måste... julmarknad i hällnäs.....  lite stallstäd (man vet aldrig, kanske blir det en liten ponny i veckan om den går igenom vet.besikningen :)

BILDER PÅ BLOGGEN - jag VET!!!!! imorgon ska jag ladda över från kameran, då jäklar ;)

KRAM!

PS, tack snälla kicki för att du lämnar komentarer på mina bloggar, det gör mig så glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0