Wiii...

Stora maskiner filmen dånar för fullt i tv rummet.... Elias har börjat att tycka om att se på film.... jätte bra när det är ett nödvändigt ont o man slipper bära ... typ när man ska laga middag... springa ut till hästarna osv...

I morse var jag duktig o traskade runningen, sen åkte vi till vindeln via hällnäs o plockade upp william för han skulle vaccineras, väntade där en stund tills resten av klassen kom för då var det bad som gälde för hela slanten!!

Jag o elias drog på kornvägen o han fick äta lite gröt.... sen hem, lekte lite o jag åt lite sen sova vagnen o jag pysslade med mitt 'projekt', sen kom barnen hem o w hade kompis med sig så full fart....  fika sen var jag o ellis i källaren o plockade ihop lite kläder inför imorgon.... spännande!

I morgon kväll ska jag o några kompisar få bli fotomodell för en kväll :)  vi blir make'ade o fotade ... haha, inte något jag skulle gjort i vanliga fall men nu är det ju GRATIS så bäst att passa på ;)

Till middag så råkade det bli en väldigt god kyckling rätt.... mmm vad lite grädde kan göra ;) bulgur o sallad till :)

Nu väntar nattning för 3 uppspidade trötta barn... MEN DOM E MINA O JAG ÄLSKAR DEM ÖVER ALLT ANNAT PÅ DENNA JORD!!!!!

En liten som rockar loss....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0