Snurrig, vimsig o allmänt glömsk....

....vart ska detta sluta ? ålders noja?  börjar jag bli gammal o glömsk?
 
Denna vecka har verkligen inte varit lätt.... jag blir så irr på mig själv!  varför ?  mke att göra? jo, det måste vara det.......  i måndas försåv vi ju oss.... eller var det tisdag? ja ni hör ju, på tisdag kväll trodde jag det var torsdag dagen efter....  det sista jag gjorde igårkväll (ifs23.30) var att lägga fram barnens kläder, william skulle ju på skolan o sandra följa me mig till vindeln, packade w rygga osv....  sen innan jag lägger mig så ställer jag väckaren  o tänker ja men 8, det räcker väl... vi ska ju åka kl 9.... HALLÅ!!!  william då?  han skulle ju me bussen i morse.... suck... jaja, han blev tvungen att missa en lextion - VIMSIGA MORSA!!!!!

Har ju inte ens fyllt 29... hur ska det då bli när man fyller 39... 49 osv.... hmmm..... Men nu har det varit extremt mke iveckan oxå...allt för att vi ska kunna lämna hemmet i ett ok skick då vi far på lördag...
Igår kväll tex (dagen gick ju åt att vara på personalmöte + att åka till stan o hämta nya soffan ) så var jag ute i stallet mellan 18-20, för att förbereda inför veckan, lägga in balar osv... sen in städa undan lite medans ungarna somnar, Tomas är då ute i garaget sen bogserar vi farmors bil till hällnäs (skulle på verkstan) T släpper av mig efter vägen så jag får springa hem o rensa skallen vilket tydligen inte var så bra ;) o sen hemma vid 22.30, då kvällsfika o ihopplock inför dagen..... 

Idag har jag bestämt att inte springa, har lite att stå idag i oxå... bla. gräva ner nya svartvinbergs busken o plantorna jag kom över i går..klippa gräsmattan..packa lite mera samt bära bort lite mer saker från rummet för när vi kommer hem om en vecka ska vi börja me rummet.....

Kärlek till er o undra vad jag ska glömma resten av dagen....

Någon fler som kan vara snurrig o glömsk ibland ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0