Så skönt...

....att åka imorgon o förhoppningsvis få lite hjälp i vardan av min man ;)

Älskade mormor (mamma) kom å hälsade på oss i förmiddas, så då fick vi en liten paus från städandet (eller ;)
Sen tog hon me sig sandra hem vilket hon blev jätte glad för -TACK! Lite egen tid me mormor är alltid uppskattat...

Men nu tror jag att jag har packat det mesta...det som blir hemma bler det!!!
Lite bort städat är det oxå... bäddat rent o dammsugit hela huset mm.... så det blir lite lättare att komma hem den dagen det blir :)

Speciellt Glad blir man inte då mannen ringer o säger att han inte kommer hem förrän typ 20.... som om man inte hade häcken full ändå??? Ja ja, *suckar* o säger jaha...   tur snälla svärmor kunde vara med liten en stund så jag fik fixa med hästarna :) William körde cross!

Föresten knackade det oväntat på ytterdörren idag då var det underbara Linda som kommit upp så då fick vi oss lite fika gäster :)  Oskar stannade o lekte me oss en stund, Elias tyckte om honom o försökte komunicera men det gick lite si o så me det ;)

Här på kvällskvisten så såg jag ulrika surfa förbi huset så jag hakade på o gick rundan sen satt jag potatis när jag kom hem, så nu är det oxå gjort :)

Nu sitter jag me datorn i knät o ser på tv samtidigt men det börjar bli liiite trötthet i ögonlocken så det är nog bara att ge sig o krypa under täcket , åker typ 8.30 hemmifrån....

ska försöka hålla er uppdaterade i veckan oxå :)

Tjaooooo!


Nu drar jag på semester!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0