Mke cykel...

....Morgonen startade då inte med frukost på sängen för min del, tyvärr... utan Ellis vaknade kl 7.00 så jag tog honom till våran säng för lite mys.. svårt att sova borta! Allt är ju annorlunda...ljusare i rummet + att det ligger två st o snarkar i sängen brevid ;)

Ja ja, jag drog på mig jympa dojjorna o for ut på en morgon tur... så fick barnen förbereda för frukost, inklusive cykla o handla färskt bröd...  det tyckte dom förståss var mke roligt... jag sprang 35 min precis som hemma o då är det ju lite över 5 km så det blev väl nå likt idag :)

Ducha han jag oxå innan frukosten serverades o william o sandra frågade artigt flera gånger : vad vill damen ha för något... sötisar!

sedan blev det lek o lite bus o efter lunch tog vi hojjarna o cyklade in till varberg ... det kanske är ca 4-5km in till centrum, impad av sandra att hon trampade på så bra :)
Parkerade cyklarna o drog in i affärerna, älskar verkligen denna stan o dess shopping!!!!  hittade lite av varje men hejdade mig lite eftersom vi ska på ULLARED i morgon!!!!!!  SPÄNNANDE!!!!

så vi hyr alltså en bil imorgon o drar ut på en sväng (läs gör av med onödigt mke pengar)

MJUKGLASS på torget blev det o det var GOTT!!!

Ica o massa god gorme mat... lite måste man ju få lyxa när vi är här eller hur?
Grillad kyckling potatisgratäng sallad o fetaost o grillade rebensspjäll bestod dagens meny av o det var GOTT!!

Just det ja jag han ju vila på sängen en stund innan maten o helt plötsligt kommer mannen in o säger att nu står maten framdukad- det är en härlig morsdag det! samt att ha sin härliga familj nära :)

Nu ser barnen film, Tomas ligger i soffan (händer ju ALDRIG hemma) o jag får surfa av mig lite :)
Elias som bara sov ½ timme i vagnen på stan börjar  vara trött så det blir en tidigare kväll för honom än vanligt men misstänker att hela denna vecka kommer att bli knas för honom o min fråga är då bara om vi kommer att få tillbaks hans härliga sovrutiner då vi kommer hem ??? jag HOPPAS , men det är det enda jag kan göra!

Allt för nu....  tjing! 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Vad du är duktig som tom springer på semestern...måste ta mig för att börja snart:/ Ullared....avundsjuk!!!!!!!!!:D

2010-05-30 @ 21:39:52
Postat av: Linda

Oh, mjukglass!

2010-05-30 @ 22:02:00
URL: http://wlinda.blogg.se/
Postat av: liindblaads

Tyckte du de va rätt låt som vann igår ?

2010-05-30 @ 22:15:40
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0