I love Ullared!!

Då var äntligen denna dag till enda.... 5laxar fattigare men en ny resväska fullproppad med härliga nya kläder till oss alla - Lovley!!!

Elias var den som fick minst me saker, bara 1 par shorts, en kepa o en regnjacka.
William fick 2 byxor, en hoodtröjaa, t-tröja, shorts
Sandra fick 2 jeans, 2 tjockare tröjor, shorts, 2jackor och kanske nå mer...hm va va det då?
Jag hittade t-tröjor, en kjol, capri byxor, en hood mm + ett par ridbyxor o en jacka....
Tomas som inte skulle köpa nå hittade massa saker :)
Gardiner köpte jag o var JÄTTE sugen på att köpa en riktigt fin o billig! Lampa... men som sagt så ska vi ju flyyyyga hem, så det skulle inte rymts!
Resväska blev det förståss oxå ;)
sen blev det lite annat smått o gott...tex GODIS :)

bilder kommer förståss när vi kommer hem!!!!



Morgonen startade för övrigt med en härlig joggingtur :)
Jag vet att jag är överambisjös o springer på semestern men jag har ju en dedline!!!!!
sen så måste jag erkänna att det slinker ner liiiite mer gosaker här än hemma så att springa är bara att compensera lite i den semestriga vardan ;)

Vi har just ätit kvällsfika bestående av röktlax mackor o annat gott o sett filmen : det regnar köttbullar!!!
Nu väsar barnen sista rejset innan sängmonstret tar dem ;)
Ellis den lille tog en si så där 13timmars natt, o har sovit ½timme idag oxå, knoppade in vid halv8 nu ikväll...

Hade'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0