Hej hopp...

...järnet hem imorse efter jobbet o bytte av karln som sedan åkte på kneget.... jag o Ellis var ute o grejade i rabatterna som ska tas bort.... dammsög bilen gjorde vi oxå....  sen lunch o lite inne lek innan vi gick ut igen... Elias sovde i ca 1 ½ timme o då passade jag på att fixa klart rabatten samt tvätta lite kläder o dusha...  fikade sen åkte vi till vindeln, där bytte v en kjol sandra fått då hon fyllde år samt köpte nya skor till Elias, Sandra o JAG!!!!

Jag 'fick' äntligen köpa mig ett par nya springskor som var jätte dyra (enligt mig) men det är det ju värt då jag har börjat gå så mke :)   jag har gått o suktat efter dom flera veckor nu.... o idag så bestämde jag mig helt enkelt.....  

Vct o cellprovstagning var jag på medans resten av fam åkte ner på återvinningen med massa plast o dyl som vi hade me oss i hästfinkan, sen blev det middag på im's - gott!  sen åkte Tomas hem me barnen o jag handlade på ica (igen, *suck*) ...

Hemma så planterade vi morötter, sallad o andra saker i vårat nya trädgårds land :) vattnade o pysslade lite :)
Imorgon väntar nog jordgubbslandet på mig o ellispellis.....

När alla barnen nu somnat så sprang jag rundan o tomas har skrapat lite på ladugården som vi ska fortsätta måla.....

Nu sitter jag här o kl är 22 o jag börjar känna mig ganska nöjd me dagen... ny dag i morgon!!
Hoppas ni där ute i syberrymden haft en bra dag!

Kram på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0