Bad premiär...

Japp i em så cysklade jag o barnen ner till badplatsen för att kolla läget lite men barnen kunde inte hålla sig så det blev badpremiär för dom :)

Så tidigt har vi ALDRIG badat förr.... för 2 årsen så badade vi innan midsommar annars brukar det vara till midsommar men det brukar vara lite kallt men idag alltså.... det var ca 20 grader på ytan ???  japp, men sen har det ju varit varmt oxå hela veckan... det gör väl sitt oxå!

Jag dock doppade inte ens tårna för jag hade kvar lilleman i cyskelsadeln annars hade han oxå badat....  men jag är inte orolig....jag hinner säkert bada jag me i sommar ;)

Härligt att få lite färg på kroppen idag i solens strålar - Lovley!
Ellis därimor har fått sova inne nu då det varit sååå varmt ute, lite svalare inne :)

Nä si gott folk nu ska T få ta hand om hela onghopen o jag ska be ge mig ut o springa :) idag blir det 'bara' till oskardamme o tillbaks :)

Imorgon kväll väntar nog en utflyckt till Mårdsele....

Ha en bra kväll! 

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0