ATT INTE SE.....

....I morse när jag slutade jobbet åkte jag o handlade... precis när jag kommit in på ica o kommit mig till barnmaten så 'poff' försvann strömmen.... tog ett tag innan mörkerseendet satte igång, det blev 'billigt' att handla idag... endast det som stod på lappen för några andra varor såg man ju inte :)  telefonen gav av sig ett litet sken så jag kunde läsa på lappen o se vart mina varor låg.... ica kan man ju typ utan o innan så det gick bra att hitta MEN tänk om man bara kunde handla det som stod på lappen varje gång.... NEJ, ÖGAT LURAR EN GANSKA OFTA MED ATT LOCKAS AV GOSAKER MM.... 

Hemma så möttes vi i hallen o Tomas åkte med william för att ta prov på vct, samt några andra ärenden...
Jag gosade me min gnälliga lille kille som så gärna vill vara UTE o leka i sandlådan men regnet som strilade utanför fönstren hindrade oss.....  Nu sover han lunch stora barnen är hos 'grannen' o leker, pappan gick till garaget o jag har varit i källaren o *projektat*  hihi.... förstår om ni är nyfikna men oj va besvikna ni kommer att bli den dagen jag berättar.... så det är inget spännande alls!!!! 

Ikväll blir det älsklings Lax (oj, måste ta upp den...) till middag - mums!!!

Avatar har T hyrt, så den ska vi oxå hinna se innan kvällen lider mot sitt slut....

Men ni, har ni oxå åsk varmt ute... shit allts... typ 20 grader... man är inte van, kvavt är det oxå... barnen (och jag) vill inte ha några kläder på sig.... hmm, då börjar denna strid - Nej det är inte sommar än...  men mamma det är ju sååå varmt!!!, NÄR VET MAN NÄR MAN KAN BÖRJA KLÄ AV SINA BARN????   Jag har blivit en riktig hönsmanna (efter min egen ;) som gärna klär barnen fast dom svettas..... men samtidigt så är dom nästan ALDRIG sjuka heller.... svårt att veta om det är derför.... men jag får väl låssas att det är på det viset, så jag känner liiite glädje nästa gång jag tjatar på kidsen om pandbandet eller extra byxor :)

Ha en bra Fredag, ikväll har vi fredas myyyyyyyyys!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0