Onsdag- mitt i veckan!!!

hoppas jag det är.... dagarna flyger fram.... bromsa lite....

Igår så åkte vi ju till umeå , william var på kontroll, allt såg bra ut......
sen skulle vi på overall jakt - men gu se arg man kan bli..... fanns inte en enda overall i hela umeå ... VA, DET ÄR JU FORTFARANDE VINTER.....   BEHÖVER INTE UMEÅBORNA NYA VINTERKLÄDER DENNA ÅRSTID!!!!!!

ja ungarna var som busigast o får jag den, snälla snälla... alltså tjat!!!   in o ut på alla affärer... snälla ellis fick bara hänga me han....  var sina hanskar fick dom iaf :) 

sen ringde dom från lassa..... då hade det blivit ergat blodet i provröret så vi måste göra om det *suck*..... ja ja

slut o trött i huvudet men fixade iaf påsarna till fiskedammen på lördag... svarade på några mail o kom inte isäng förän 22....jag som skulle ha en tidig kväll..... Ellis pellis som börjat vakna så tidigt gjorde förståss inget undantag imorse utan 6.15, tyckte han det var morgon....inte jag!!!
han fick ligga, sitta, leka i sängenn tills 6.45 då vi steg upp o strax därefter kom dom stora oxå......

så man hinner mke när morgonen blir så lång!  vi bakade kladdkakor som ska användas på lördag då vi har skoter cafe här i byn, städat toan , städat nedre våningen... börjat leta åt tvättstugan, var översvämning där....
sen oxå gå runningen :)
William var ute hela fm, sandra lekte inne.  sen efter lunch så gick vi ut igen, tog hand om hästarna o motionerade dem, o william o sandra var ute i 3 timmar nu har dom fikat lite o leker i källarn, ellis busar här runt mig o jag ska snart börja me middagen.....

torsk o äggsås me potatis blir det idag!!!

SKA softa framför tv ikväll har jag bestämt.... får se om det fullföljs ;)

Ha en bra onsdag!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0