Känner mig glad - måste vara våren!

Igår måste jag faktist skryta lite o säga att jag är stolt över mig själv.... lite iaf!!!
Först på dagen gick vi ju rundan (4km) sen på kvällen kände jag för att gå igen, Tomas o barnen följde me en bit men då det var risk för att elias skulle somna så vände dom efter ca 1 km, o jag kände mig så lätt så jag sprang resten av rundan.... 3 km utan att stanna.... det har jag aldrig klarat någonsin....  så lite kondis har man trots allt :) det var ifs inget högt tempo men att bara jogga så blir ju flåset anurlunda o man kämpar me lite andra muckler :))    så det känndes bra o som om jag måste fortsätta med detta så kanske det blir '' ut ur vassen 2010'' iaf :))  har ju 'bara' 4 unka kg kvar som jag vill FÅ bort.....  sen hade det ju inte skadat om magen fick lite fastare form o inte så dallrig ;)   men men vi får vel'a se om det.....   imorgon kanske jag känner annurlunda ;)

I morse tog jag mitt pick o pack (alla barnen o Lost) o åkte in till vindeln o löshoppade , vilket gick över förväntan, väl hemma så kom morfar o hämtade william o sandra för dom skulle ut o äta lunch i skogen, jag o ellis åt hemma innan vi begav oss rundan, solen strålade  o jag njöt :)

Hemma så ringde jag ett par 'måste' samtal innan jag tog mig en kladdkake bit ur frysen o satte mig ute på bron o NJÖT AV TYSTNADEN, SOLEN O KAKAN :)))




Lite busig är jag allt ;)


MIN GRIMASH UNGE!!!


se så mke trevligare att läsa en blogg då det finns lite bilder :)

Ha en fab dag,  får se va jag o unghopen hittar på, som vanligt jobbar karln över :(


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad härligt det lät med kladdkaka o sitta i solen :) Tänk, snart är det påsk, hoppas det blir toppenväder då så man kanske får lite fräknar.



Kul med bilder, vad stor Elias har blivit! Blir som extra tydligt nu när man har en liten skrutt hemma att kika på :)



Kram

2010-03-25 @ 11:28:04
Postat av: Anna

Linda, kommer ni upp på lia till påsk eller?

Har ni nått namn på minstingen än??



Kram

2010-03-25 @ 14:03:07
URL: http://norrlias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0