jiiiiiiiiiihooooooooooooo

Tack den gode guden som var på min sida i går så jag klirrade *BE* teorin :))))
Nu är det 'bara' körningen kvar, ska börja me att köra en gång så vi får se vart el hur mke det behövs tränas på innan det blir aktuellt me uppkörning men hoppas på innan sommarn :)

Att vara tillbaks på jobbet var som om jag varit borta i 2 veckor, lite nytt men istort sett som jag lämnade det ;)
sova? nja det kunde jag ju förståss inte pga olika anledningar :)
men brukar bli bättre o bättre ju mer man arbetar :)  ... ni vet sova borta osv...


Nack delen me att inte ha Elias på dagis än är ju att dom dar jag jobbar så börjar ju Tomas när jag kommer hem o blir borta hela kvällarna ist.......
vi är inne i en period nu då vi aldrig hinner träffas ordentligt....*suck*
men vi får vara glad för att vi får vara så mke med barnen istället :)
Lördag kväll- då kanske vi hinner ses en stund ;)
Imorgon drar jag till Ratan för att umgås me mina kära tjejer som jag tycker om o som kan sprida lite ny energi..
sover där o kommer hem på lördag, hinner väl kanske innanför dörn då far tomas o kör i skogen ;)
söndag dag torde han ju vara i skogen då oxå.... sen jobbar jag kväll....
Tomas börjar jobba 10 på måndag då jag kommer hem o jobbar då kväll......

Ja men ni hör ju.... tur vi har så stark kärlek till varann men jag länktar efter lite egen tid tillsammans när det nu ska bli ??? 

jo nu vet jag... när barnen flygit ur boet :))  ursh- hemska tanke!!!!!



Nä nu dax för lite 'snabb' middag iform av makisar o köttbullar :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0