J***a snö storm säger jag bara....

Brukar ni läsa några andras blogg, det brukar jag.
Och ibland skriver dom att dom träffat sina bloggläsare (om det nu inte är vänner o familj) och precis det har jag gjort idag :)  En trevlig 'häst' kvinna iaf...... känns lite knas att det finns människor som 'känner' mig men själv har man inte ens träffat dom!!!  så det är kul att göra det o hoppas på att det blir fler gånger :)

Idag är det snöstorm , i hate it!!!
Morfar var iallafall hit o hämta william o sandra o tog med dom till malå på skoter vm...
Jag o Elias har varit till vindeln o skott Allan o verkat Lost, samt han jag löshoppa oxå. Allan var väldigt taggad, det var ju ett tag sen han fick löshoppa :)

Väl hemma, ja det har ju snöat en del.... o igentligen ska jag inte skriva om detta men det kan  ju hända även den bäste.....   jag sitter fast me bilen o hästfinkan i våran uppförsbacke!!!!
Har faktist aldrig hänt förut.... men nångång ska väl va den första...

vi har ju en 4-motion, men idag hjälpte inte ens det!!!
Fasnade precis i kurvan på uppförsbacken så varken frammåt el bakot tog vi oss trots snöskottning el sand.... nu hade vi inte så mke sand hemma (oruttinerat)  för då kanske det hade gått!!! 
Fick iaf lasta ut hästarna i snökanten, dom fick alltså 'hoppa' ner från rampen... men det gick bra o inga skador... hoppas dom bara inte tyckte det var otäckt så det blir läskigt att åka nästa gång....

snälla Elias, har varit så snäll, dels sov han ju i bilen på stallet en stund men sen satt han snällt i vagnen 1 timme o sist i bilen igen o vänta på mammas bravader......

Ja nu står bilen iaf kvar, den lär få göra det tills imorn då mannen förhoppnings vis är hemma....
Tur man har dom!!!

Tomas kör nämligen skoter idag, dok körde oxå till malå på vm, men ursh vilket bajs väder, vill inte byta av honom!!!

Jag vill ut o promenera men avstår dock....
det blir innemys för hela slanten!!!!


imorgon är en annan dag.... vi tar den som den kommer!!!

Ha en bra fortsatt Lördag!!
Kram


Kommentarer
Postat av: Kicki

Tack för idag, det var väldigt trevligt att få träffa dig och Elias! Det blev inte så lyckad hemfärd för dig..Tycker absolut att vi fått nog med snö nu. Nu är vi hemma, efter strul med lastningen av Dante. Imorgon blir det lastträning!

Ha en trevlig kväll!

Kicki

2010-03-27 @ 16:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0