Fy så trött man kan vara....

Efter en hektisk helg o mindre sömn på jobbet så var jag TRÖTT idag, handlade innan jag kom hem o sen hämtade jag gull gossen hos farmor....  han e så myyyysig!!!

Vi åt lunch o sen orkade han inte vara vaken längre än till 12 så då la jag ut honom i vagnen o själv la jag mig på soffan o vaknade först efter 1 timme (?)  men var sååå trött att inte ögonen bar så jag sov tills barnen kom hem från skolan dvs 1.40 minuter..... sååååååååå skööööööööönt!!!!! 

så med nya krafter så hjälptes vi åt alla 4 att städa övervåningen, W & S städade sina rum, elias stökade ner, jag damsög, torkade golv o damtorkade + bytte sängkläder :)  skönt att ha det bortgjort!!!!

sen lagade vi såagetti o köttfärssås..... tror alla barnen åt för två :) 
efter vi städat bort så gick jag ,ellis på ryggen o william ut, william åkte i backen o jag o elias tog hästarna på ridbanan o lät dom galoppera o busa lite.... elias smackade hej villt :)

sen läx läsning, o kvällsfika o natt för dom större... skönt att få mysa ett tag me ellis innan det nu var hanns tur... så nu sover dom små så sött.....

Jag ska göra ett sista ryck o starta lite tvätt maskin, dusha, skruva dit ellis båge o sele till vagnen sen ska jag se tv.....  eller igentligen är jag trött hur det nu kommer sig men det är jobbigt att börja jobba igen ;)

hade önskat jag kunde lägga in lite nya bilder men orkar inte ladda över från kameran så det kommer ett gammalt.....


Imorgon så blir det umeå, W ska på kontroll.....

Hade'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0