Det snöar....

I onsdags blev det rundan 2 gånger oxå :)
Ulrika ville gå på kvällen så jag ringde farmor fick hon komma o va me barna, tur hon bor nära :)
Sen när vi kom tillbaka så hade lägligt min man kommit hem så jag gick in o böt kläder o gick ut i stallet o red för första gången Lost :)  gick bra!!!

Sen inne så bytte vi av varann o jag stupade i sängen(lite tv först) o tomas gick ut en stund.....

Igår torsdag hade mina små ben vilodag.... kändes lite i dom efter allt flåsande runt runningen
Men jag red på Lost lite vilket gick bra!  vi var oxå o lekte lite me stina :)

Efter middan skyndade jag till vindeln för att handla lite helgmys..... lovley!!!
Sen blev det föräldramöte på sandras förskola.....   men oj oj, vilka människor det finns säger jag bara.... tur man väljer me vilka man vill umgås me :)))

Hemma satt faktist jag o tomas o prata om ditt o datt, vi hinner ju oftast inte ses så vi hade en hel del att planera helt enkelt ;)

Natten har inte varit den bästa, Elias sover ju nu på nätterna utan att knapt vakna nån gång, händer att man kan få gå dit o stoppa in tutte då han inte hittar den.... men inatt var det nog en tand som gjorde ont, el ont i magen ?  sista gången jag var dit var halv 7....  sen sov han till 8,  vilket var väl skönt för honom så han fick lite sovmorgon... eftersom vi andra (wille vakna kl.6) klev upp 7 så var jag ju klar när Elias vakna så han fick välling sen gick vi rundan i värsta snöovädret , -VILL HA VÅR NU, SLUTA SNÖA!!!!

så nu har jag bara att tömköra Lost(+stallet förståss), o att damsuga kvar på min måste göra lista idag, vilket känns skönt!!!


Äntligen fredag- TREVLIG HELG!!!!!


Elias hade satt på sig stövlarna själv o kom o stapplade ;)


Gillar att ha halsband :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0