Det har nästan inte snöat idag :)

Det har små fallit lite snöflingor hela dagen men det är bara så många att man kunnat räkna dem :)
För första gången på många veckor var det väckarklockan som väckte oss..... annars har ju barnen (alla) vaknat så tidigt men som sagt så ringde den 6.50.... bara att stiga upp o väcka william o sandra, göra klara dom o skicka me skolbussen.... gu se skönt att dom kan åka med den...tänk annars vilken prusidur det hade blivit...

Sen åt jag själv frukost o väntade att Elias skulle vakna men tydligen tog han det här med att ställa om klocka väldigt bra för han sov till 9.30 :)  välling o sen lite morgon lek innan vi fick me oss grannbrudarna ut på promenad......
Resten av dagen har varit lugn, lek,läxläsning, fika mm.... som vanligt helt enkelt :)
efter middan fick william vara 'barnvakt' åt elias i ca 20 min medans jag gick ut i stallet för att förbereda hästarna på en ridtur (ville hinna rida båda medans det var ljust)  sen kommde den efterlysta pappan hem :)

Har just nu kommit in, el jag han natta Elias för när jag kom innanför dörn så smet mannen ut....
Nu väntar det godaste som finns : tundbröd med varmrökt lax på.....mmmmmmmmmm

kram

För nån vecka sen var det lilla vasaloppet på skolan o här kommer lite bilder:

sandra är redo..

william

Hej va det går... sandra har åkt lilla rundan på 700m

äntligen i mål efter 2.5km....

gu så gott me festis o korv...


hungriga skidåkare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0