William 8 år idag!!!

Ska börja med att säga ett litet ord som jag igentligen inte ska nämna nu när den äntligen har kommit....fy va varmt det är idag, kvavt.... åskade som tusan igår o spöregnade fram mot 12 slaget.... tror ni det gick att somna då? ne..... och dom små då som låg i lekstugan.... men dom hade inte hört nå.... ifs så tog det ganska länge innan dom kom till ro o kunde somna närmare 11 tror jag bestämt!

Sandra sov ute i lekstugan själv förra natten o det tycker jag va modigt gjort för att vara 6 år !!!

Imorse så damsög o torkade jag golven + toan, sen gick jag ut o väckte barnen halv 10 med frukost o sång o självklart ett litet paket till födelsedagsbarnet!

Bakat tårta o rabarberpaj har sedan stått på chemat, nu sover ellis men torde snart vakna....
spagetti o köttfärssås blir det till middag sen blir det FEST för william men massa dyra paket....

Jag har fått ett ganska bra, glädjande besked idag oxå.... samt ett dyrt, men vi får se vad som händer......
kanske dax för en trisslott.....skulle behövas!

william i magen!
Nyfödd liten kille på bb









Williams första år.... Nu alltså 8 år....hipphipp hurra!!!!

ps... någon som kan hjälpa mig me scarnern?  måste ju kunna ställa in så bilderna blir större...eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0